KBC Mobile & Aangetekend Mailen

Sinds begin juli kunnen klanten van KBC, KBC Brussels en CBC vanuit hun bankapp een aangetekende mail versturen. Waarom gebruikt KBC dit en hoe werkt het? Dat vertellen we u graag.

Van financiële tot niet-financiële functies, het betalen van een parkeersessie tot het aankopen van vervoerbewijzen, al een tijdje is KBC bezig om een alles-in-een-app te maken. Het gebruiksgemak van de app is nu verhoogt door een nieuwe functie toegevoegd te hebben, Aangetekend Mailen. Dit is tot stand gekomen door de samenwerking tussen business partner IPEX en KBC.

Klanten van KBC hebben nu de mogelijkheid om vanuit de bankapp KBC Mobile een Aangetekende mail te versturen. Dit kan breed worden ingezet denk hierbij aan het opzeggen van een huurcontract, energiecontact of een gsm-abonnement. Voeg eventuele bijlagen toe, vul het e-mailadres van uw ontvanger in en de mail kan verstuurd worden. Met behulp van een tijdstempel zal u het proces van verzending verder kunnen volgen. Hierbij garanderen Aangetekend Mailen en IPEX dat alle inhoud van de verzending ongewijzigd blijft en de ontvanger meteen bericht zal krijgen van uw aangetekende zending.

Aangetekend B.V. stelt als leverancier van de dienst Aangetekend Mailen hoge eisen aan de beveiliging van gegevens. Uw e-mail staat op een goed beveiligde server. Daarnaast worden de digitale vingerafdruk en een zogenaamde hash-codering versleuteld opgeslagen. Zo kunt u er zeker van zijn dat de e-mail niet door anderen kan worden gelezen.

KBC
kbc
kbc
kbc
kbc

Direct contact
+31 (0)346 58 17 31

Meer weten?

[contact-form-7 id=”7″]

Ook zij gebruiken Aangetekend Mailen

Back To Top